Guus F. en Eef O. in Spanje

Nog een week

Over precies een week zullen wij ons het leren pak hijsen en met de motoren de zon in het zuiden gaan opzoeken. Zo goed als alles is klaar, alleen nog de tassen inpakken uiteraard.

Er heeft een kleine wijziging plaats gevonden in de planning: Glenda komt ons vergezellen op 24, 25 en 26 mei door met het vliegtuig naar Nice te vliegen op de 24e. Zo kunnen we toch nog met zijn drieeën de orka's in Marineland gaan bezoeken.

Keep you posted!

Nijs

Veel plezier! Geniet er van.

mama de ridder

Nou jongens, geniet er maar van, ben blij dat Glenda toch ook nog een klein beetje vertier heeft door zich bij jullie te voegen.

PA de Ridder

Ik zal jullie een stukje de weg wijzen samen met Glenda.
We rijden over de moerdijkbrug richting breda en Antwerpen !

Remy

Helemaal vet, nu nog 2 dagen wachten tot ik richting Dordt kan .. en ik haat wachten ;)

moeders Boon

Ik volg jullie op de voet! Veel succes en gedraag je een beetje [geintje] En stefan geen wheeles !!!!!!!!!!!!!!

Svenn0r

Jongens wens jullie een fijne 2 weken en Glenda jij ook veel plezier. Als jullie dit volgend jaar weer willen doen hou ik me aanbevolen :D.

Stephan

Thanks Sven, jij beterschap ;-)

Moeders Boon, gerustgevend om te weten dat u ons in de gaten houdt! En wheelies?? Kan ik helemaal niet.. groeten aan Willem!

john

veel VEILIGE km's. en geniet van het mooie weer!!