Guus F. en Eef O. in Spanje

Dag 17 - Return of the Redhead

04:50: de tijd dat onze wekker gaat. Veelstevroeg, maar voor een goed doel. Glenda staat al om half 4 op, om het vliegtuig van 06:40 te nemen. De landing vindt om 08:25 plaats. Op dat moment moeten wij nog een paar honderd km rijden, de planning is dat wij rond 11:30 aankomen.

Uiteindelijk komen wij om 12 uur aan en ik gooi zo snel als ik kan mijn bagage in mijn hotelkamer en rijd zo snel als ik kan naar Nice airport. Na een paar rondjes naar mijn vriendinlief gezocht te hebben, stop ik om haar te bellen, en terwijl ik haar bel komt ze al aangerend! Magisch.. en zo leuk weer :)

Na even gekroeld te hebben zijn we op de Bandit gestapt, ergens gedronken en naar 't hotel gegaan. Daarna lekker gegeten aan het strand in Antibes. Morgen naar Marineland! Foto van ons in het album :)

Reacties

Reacties

Youri

3x raden wat jij vanavond ga doen hahahaha. Weet die maat van je ook hoe het is omdaar naast te liggen hahaha

mams

Goed om te zien dat jullie weer lekker samen zijn hoor, gelukkig ging alles goed met Glenda's reis, ze moest het toch maar alleen doen he?
Veel plezier nog met zijn drietjes.....

Liefs mummie

Lenie

Hé vakantiegangers,veel plezier in Marinaland,maak er een leuke dag van met z'n drietjes.

Mamsie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!