Guus F. en Eef O. in Spanje

Dag 1 - Kattenpis of remolie?

En daar stonden we dan, 'ready for take off' voor de deur. Toen viel Remy op dat mijn achterband, achterremschijf en remklauw nat waren. Dit leek olie. Het leek zeer sterk afkomstig te zijn van de seal tussen remleiding en remklauw, omdat daar het meeste zat. Nadere inspectie (door middel van reuk, geen smaak!) door mijn lieve persoonlijke dierenartsassistente, leerde ons dat het ging om kattenurine. Gelukkig!

André nam Glenda mee achterop, om ons vervolgens uit te zwaaien bij Hazeldonk, de grens met België.

Alles verliep verder voorspoedig, aangezien het op de weg zeer rustig was. Met uitzondering Peripherique Paris. Het enige technische probleempje was een losgeschoten slangetje van mijn carburateur, waar je de synchroniseerset aan moet sluiten. Ik zag deze slang liggen op het blok. Wat een mazzel, het kon zomaar zo zijn dat deze weggewaaid was. Motor liep dus niet lekker meer door valse lucht. Hier zijn uiteraard foto's van gemaakt, welke te vinden zijn in het fotoalbum, aangezien het Etap Hotel zo lief is geweest om ons gratis WiFi aan te bieden, dus geen problemen met datalimieten.

Nu gaat ondertekende douchen, daarna gaan wij een stukje lopen en een hapje eten! Foto's van dit alles zijn te vinden in het welbekende album. Ooievaar!

PS. De hotelreceptioniste was niet echt enthousiast

Corry (je weet wel je ouwe tante)

Hoi Remy en Stefan,
Even jullie verslagje gelezen en foto's bekeken. Jullie zijn nog maar net weg, maar toch een hele goede reis verder.
Groet,
Corry