Guus F. en Eef O. in Spanje

Dag 6 - Seriously easy going in Blanes

Beste mensen, er waren wat problemen met het internet, omdat ik voordat ik NL verliet, de 'Internet op Reis bunden' ingeschakeld had, wat betekent dat ik voor 2 euro per dag 35MB mag up- en downloaden per dag. Echter, toen ik gisteren inlogde op mijn persoonlijke Vodafone pagina, zag ik dat deze bundel pas per 1-6 ingaat en dat ik al 135 euro buiten mijn bundel zat.

Vandaag heeft het thuisfront gebeld met Vodafone en dit zou nu opgelost moeten zijn. Even in de gaten houden, maar als het even meezit zijn we weer terug online :-) Er is nog niet echt veel schokkends te melden, we hebben vooral de buurt verkend en Blanes zelf. Vooral Lloret is leuk als je wat meer van bedrijvigheid houdt, maar ook daar is het nu nog rustig.

Gisteren zijn we naar de botanische tuinen in Blanes geweest , wat erg mooi was. Zie www.marimutra.cat

Zometeen gaan we even naar het klooster in Montserrat en naar de fonteinen in Barcelona kijken. Volgens Remy ligt dit niet in het centrum, dus hopelijk is het daar niet te druk om te rijden met de motor. Gisteren heeft chefkok Remy (de lat NOG hoger! ;-) ) heerlijke pasta gemaakt, wat erg goed smaakte. We hebben alleen nog geen zout in huis, dus dat moeten we nog even halen.

We houden jullie op de hoogte!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!