Guus F. en Eef O. in Spanje

Dag 7 - Kamikaze piloten in Barcelona

Wat een goed idee, naar de fonteinen kijken in Barcelona, want dat ligt niet in het centrum dus zou het makkelijker rijden zijn. Uhuh ;-)

Wat een chaos daar. Je rijdt in een wolk van improvisatie, verkeerslichten dienen als decor geloof ik. Men heeft volgens mij geen idee wat 'ie doet, doen echt zomaar wat.

Maar goed, de fonteinen waren wel een mooi schouwspel, maar we hadden HONGER! Het was inmidels 21:30 en hadden nog niets gegeten, ikzelf had niet eens lunch op, moet je nagaan. Toen hebben we dus op de terugweg naar Blanes bij de Mac gegeten. Tja, je moet wat. We hebben de afgelopen dagen heus wel gezond gegeten hoor, vanavond plannen we een broccolischotel te gaan maken!

Nijs

Zo zijn ze altijd al geweest die Barceleense! En ze gaan ook niet anders zijn ook. Tenminste, ik geloof het niet.

Svenn0r

Hèhè rijbewijs bij een pakje boter ;).

Sander

Lekker hoor, stadion al gezien?

glendass

broccolischotel... zo wordt jij geen top chef!!
nou we hebbe het huisje helemaal door gelopen hoor, alle plannen en ideeen bedacht.
ben er van overtuigd dat het geweldig gaat worden!!
Hele dikke knuffel voor de jongens, mis jullie wel hoor!!
miep tussegas

Stephan

Haha, Miep Tussegas! We moesten lachen :P Het is uiteindelijk kip geworden met patatjes. Eigenlijk krieltjes, maar die mislukten, dus toen zijn de meiden alsnog patatjes gaan halen :P

@Nijs: Geloof 't ook niet. Heb het niet gezien in elk geval. Denk nooit dat het anders gaat worden, tenminste, als ik ze zo zie rijden niet. Neh, kan haast niet anders, zei het ook al tegen Remy. Kijk, als ze nou anders zouden rijden, JA, dan was het een heel ander verhaal. Maar dit gaat nooit wat worden, beetje als een gebed zonder eind eigenlijk, haha, ja!

@Sven: Gheghe, ja bij Croma, of hebben ze dat hier niet ;-)