Guus F. en Eef O. in Spanje

Dag 19 - Van 32 graden, naar 16 en weer naar 27

Stappen zojuist binnen in ons Etap hotel in Grenoble (Voreppe). We zijn helemaal gebroken. Mijn wekker ging om half 6 omdat ik mijn Glenda weg ben gaan brengen op Nice airport, omdat haar vliegtuig om 9:15 vertrok richting het naar het schijnt koude Nederland?

Vandaag hebben wij een route van 440km (BINNENDOOR!) gereden, van Antibes naar Grenoble, met alleen maar bochten. Gisteren was het in Antibes nog 32 graden, en toen we vertrokken om 8:30 was het alweer rond de 25. Onderweg op 2000 meter hoogte was het een heerlijke 17 graden. We komen zojuist om 17:45 met 27 graden aan. Maar wat het helemaal goed maakte, was de prachtige natuur die Frankrijk rijk is. De route leidde ons door het natuurgebied 'Gorges du Verdon' en de Franse alpen. Ow ow ow, wat een uitzichten. Ik had werkelijk geen idee dat Frankrijk zo mooi kon zijn. Op redelijk veel momenten moest ik denken aan Oostenrijk/Zwitserland.

Morgen van Grenoble naar Laon, om zaterdag vroeg in de middag aan te komen! O ja, wellicht hebben we zaterdag weer een welkomstcomité op Hazeldonk.. wie weet.

En nu ga ik douchen, want het lijkt hier wel een afvalverwerkingscentrale. En het komt niet van buiten ;-)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!