Guus F. en Eef O. in Spanje

Laatste dag - Verraste blikken in Dordt

Ha, vandaag zouden we eigenlijk vanuit Grenbole naar Laon rijden, maar daar hadden we lekker geen zin in. We wilden eigenlijk wel weer terug naar ons landje waarover we altijd wat te z**ken hebben ;) Vertrek: 09:00. Aankomst Dordrecht: 20:30. Afstand: 950km. Reactie: 'Huuh? Je zou toch morgen pas komen?'

Idee ontstond bij het opstaan toen ik aangaf dat ik het eigenlijk wel gezien had met Frankrijk en haar volk. Remy dacht er eigenlijk net zo over dus we besloten in één ruk naar huis te gaan. Etap Laon netjes afgebeld en was geen probleem. Moet zeggen dat het alles meevalt met de vermoeidheid: vorig jaar van Riva del Garda naar huis (1050km) was een stuk vermoeiender, maar dat komt denk ik meer door de saaie Autobahn. Dan was Frankrijk iets leuker vind ik.

Toen we woensdag terugkwamen van Marineland zijn we met zijn 3-en nog even naar Monaco geweest. What can i say, peperdure bolide's (Ferrari's, Porsches, Bentley's, Lambo's), onbetaalbare hotels en siliconen. Leuke bijkomstigheid: alles was al omgetoverd voor de F1 race die zal plaatsvinden, en hij was nog open, dus wij hebben over het circuit gereden, inclusief de tunnel! Heel vet.

Wat ik nog even kwijt wil over de route van gisteren: De Route Napoleon plus het gebied 'Gorges du Verdon' raad ik iedereen aan! Serieus. Heb een hoop mooie omgevingen gezien, Oostenrijk, Italië, Zwitserland, Spanje en Finland, maar dit slaat alles. Wat een mooie omgeving. Strak asfalt, bochten, vergezichten, mooie meren met haar groen/blauwe water, watervallen, alles heb je er. Zal hier van de week de foto's van plaatsen en het filmpje dat we gemaakt hebben.

Reacties

Reacties

Nijs

Goede tijd gehad dus!

Maar toch ook wel weer fijn om in je eigen bedje te slapen :P

Youri

Welkom thuis

michelle

Welcome home. Tijd om snel weer af te spreken Kus

Svenn0r

Woei !!!!! ze zijn er weer lalalala :D

Eef O.

KAPOT jonguh!

Guus F.

Was goed te doen, ik heb wel wat olie verbruikt, maar de baas hield het peil goed bij. De regen vond ik minder. Ik vind die Eef O. maar een aansteller, die mooiboi uit Bologna.

Stephan

Je vergeet nogal wat dingen te melden vriend, zo is je kettingset aan z'n einde, je achterband op en je bougiedop liet weer eens sporadisch los. Daarnaast valt 500ml olie op 5000km best mee. Je hebt het goed gedaan jochie.

Bedankt voor de leuke berichten mensen, ik keek er steeds erg naar uit ze te lezen!

Moeders Boon

Zitten we rustig te zitten, hoor ik daar een motor voor de deur stoppen. ZAL NIET WAAR ZIJN!! en ja hoor daar is ons jochie! Helemaal heel met alles er op en er aan.Na veel verhalen en foto"s kijken lag dit oude mens om half twee tevreden in bed. Stephan bedankt voor het oppassen op Remy, nu mag je je weer op Glenda 'storten !

Ronald

Hey welkom thuis,

Ik zal er eens naar kijken om Route Napoleon Gorges du Verdon te kunnen rijden.

Stephan

Echt doen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!